Pages

Saturday, December 22, 2012

Apex Tukar Profesion Jadi Penyanyi Hisdustan

Apex atau pemilik nama Khairul Fahmi Che Mat penjaga gol no.1 pasukan bola sepak negara bertindak menukar profesion setelah gagal membawa Malaysia untuk menjuarai Piala Suzuki AFF 2012. Apek di khabarkan telah memilih untuk menjadi penyanyi hindustan pertama Malaysia.

Belum reda dengan isu perkahwinan beliau yang menyebabkan  prestasinya hambar, Apex nampaknya nekad untuk menjadi penyanyi dan mencipta populariti baru sebelum bergelar suami kepada Leuniey.




Sememangnya apek berbakat dan layak untuk menyertai industri seni, sebelum ini apex turut berlakon dan menjadi model bagi produk Datuk Siti.

Apex telah pun merakamkan album duet dengan Leuniey dan antara lagu yang bakal popular di corong-corong radio adalah rakaman semula lagu Jo Bhi Kasmein Khaayi Thi Humne dari filem Raaz.

Bagi mempromosikan album tersebut apek telah di jemput ke konti radio THR Gegar dan beberapa gambar telah disedut dari laman web www.thr.fm/gegar bagi membuktikan cerita ini.



Jo Bhi Kasmein Khaayi Thi Humne dari Apek dan Leuniey :


Meletup juga suara Apek ni, sebenarnya Apek di jemput ke radio THR Gegar dalam slot Carta Hits Gegar dan pihak THR Gegar yang membuat permintaan kepada Apex dan Leuniey untuk menyanyikan lagu kegemaran mereka ini di THR Gegar. THR Gegar juga menyatakan mereka memberi kerjasama yang amat baik sekali.

Tidak benar sama sekali Apek tukar profesion..hahaha

No comments:

Post a Comment