Pages

Monday, December 3, 2012

Tahukah Kita Situasi di Palestin?

Assalamualaikum, hari ini saya ingin berkongsi sedikit maklumat atau informasi secara ringkas apa yang kita faham, apa yang kita tahu situasi sebenar yang berlaku di bumi Palestin setelah penjajahan bangsa yahudi laknatullah.

Yahudi yang menubuhkan negara Israel yang kita kenal hari ini bukanlah negara sebenar mereka, tapi sebuah anugerah penempatan dari pihak barat bagi menempatkan bangsa yahudi yang hidup merempat di serata dunia menetap dalam satu kawasan.

Malangnya penempatan yang dijanjikan barat itu adalah sebuah negara yang bergelar Palestin. Lihatlah betapa biadapnya bangsa yahudi yang asalnya pendatang dengan izin hari mengambil kesempatan yang ada menjajah dan merosakkan tanah kepunyaan rakyat Palestin untuk meluaskan negara haram Israel seterusnya dengan niat untuk melenyapkan Palestin dari peta dunia.

Saksikan sebuah video dalam bentuk animasi untuk tontonan dan pengetahuan bersama. Video dihasilkan oleh pihak yang memperjuangkan keamanan kedua-dua pihak antara Palestin dan Israel dari 'Jewish Voice For Peace'.

2 comments:

  1. saye tak tahu sbb takde tv kt rumah dn jrg beli paper or tgk online.
    tp sbb ade blog kwn2 last2 tau apa berlaku.
    Allahuakbar!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kadang2 berita dari online lebih cepat dari media massa..saya ada tv pun jarang tengok..berita tv Malaysia sekarang ni tak telus sangat sumber banyak diambil dari media barat..

      Delete